Fosterhonden - Hoe gaat het in zijn werk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Fosterhonden - Hoe gaat het in zijn werk

Bericht  Harriet op do 16 apr - 18:43

Adoptie op afstand

Fosterbaasjes zijn de ontbrekende schakel tussen het verblijf in het asiel en de definitieve adoptie, wat het uiteindelijke doel is. Soms worden er honden in enkele weken geplaatst, anderen verblijven maanden in het asiel. In enkele gevallen kan een hond zelfs permanent in het asiel/opvang verblijven.

Het doel van adoptie op afstand is de honden financieel steunen. Met dit geld kunnen ze hun inenting, voer, ontwormingsmiddelen en anti vlo-teek middelen krijgen. Wellicht kunnen voorkomende dierenartskosten hier ook van bekostigd worden.

De organisaties waar we mee samenwerken dragen zorg voor vele honden en krijgen geen subsidies.
Ze zijn niet in staat om deze zorg aan de honden te geven omdat het geld er niet is. Voor de dieren is het zeer belangrijk dat ze bescherming krijgen tegen de ziektes en gezond voedsel kunnen krijgen.

U kunt ze helpen door één van deze dieren te adopteren op afstand.
Een hond adopteren op afstand is weten dat met deze hulp het dier een beter leven krijgt.

Een hond adopteren kan ook samen met uw collega's, vrienden, familie of klasgenoten.
Ook als bedrijf is het hartstikke leuk om zorg te dragen voor een dier die alle steun zo goed kan gebruiken.
Om iedereen de kans te geven een minder bedeelde hond te helpen en op afstand te adopteren kan er ook gekozen worden voor een gedeeltelijke sponsoring.

Gehele adoptie op afstand of een gedeeltelijke sponsoring.

Een gehele adoptie op afstand bedraagt € 15,- per maand. Bij een gedeeltelijke sponsoring kunt u zelf de financiële bijdrage bepalen met een min. van € 5,- per maand. Een financieel gesteunde hond kan dus meerdere donateurs hebben tot het bedrag van een volledige sponsoring.

Als fosterbaas ontvangt u een adoptiecertificaat per post, regelmatig een e-mail met foto en update over het wel en wee van "uw" hond of kat. De updates van Chiripaina en Masquechuchos zullen ongeveer 1x per 4 - 6 weken zijn. Voor ABYDA en Khatucai is dit ongeveer 1x per 4 maand.

Mocht "uw" hond geadopteerd worden dan krijgt u vanzelfsprekend bericht hierover en bestaat de mogelijkheid om een andere hond te steunen.

Laatst aangepast door Harriet op za 14 apr - 20:51; in totaal 1 keer bewerkt

Harriet
Admin

Aantal berichten: 5162
Leeftijd: 44

Terug naar boven Go down

adopteren,

Bericht  petra-elly op zo 30 mei - 14:15

Ik heb mijn oog laten vallen op een hond, maar ik krijg het aanmeldings formulier niet geopend, wat nu?
Mijn E-mail van outlook doet het niet, wel mijn msn adres

petra-elly

Aantal berichten: 1096
Leeftijd: 47

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Similar topics

Permissies van dit forum: