juni 2009 - Pakket met verbandmiddelen voor Chiripaina

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

juni 2009 - Pakket met verbandmiddelen voor Chiripaina

Bericht  Harriet op di 9 jun - 16:33

Pakket voor Chiripaina in Badajoz is aangekomen

3 juni kregen we een noodoproepje van Chiripaina dat ze dringend verband, gaasjes,
rimaldyl, betadine en ontwormings tabletten voor de honden nodig hebben.
In het pakket zaten: 12 flesjes van 50 ml metacam, 13 flesjes van 35 ml metacam, 30 celstofmatjes, meer dan 100 verband rollen, 2 dozen steriele gazen, 2 pakken onsteriele gazen, 2 zakken gevuld met gaasjes, 5 dozen bandafix, 4 grote rollen rekverband, Leukpor, wondpleisters, enz. Als extraatje toch nog wat speelgoed en snacks voor de honden erbij in gedaan

9 juni is het pakket aangekomen

Hallo lieve mensen
Vandaag is het pakket aangekomen met verbandmiddelen en medicijnen die gedoneerd zijn voor ons.
Hartelijk, hartelijk dank aan al die lieve mensen die dit gedoneerd en verzameld hebben voor onze honden.
Met deze donatie zijn we in staat veel honden te helpen en hun wonden te verzorgen. Ik heb een aantal foto's gemaakt van de donaties. Ik had het op de tafel neergelegd maar toen ik de camera pakte hadden mijn opvang honden het speelgoed al te pakken en gingen er mee vandoor. Ze waren dol enthousiast en zo blij ermee.
Ik heb ze eerst maar even in een andere kamer gedaan zodat ik foto's kon maken.
Dank jullie wel in naam van alle honden.
MUCHISIMAS GRACIAS

Veel liefs Fátima muñoz lopez

Laatst aangepast door Harriet op di 17 jan - 22:00; in totaal 2 keer bewerkt

Harriet
Admin

Aantal berichten: 5162
Leeftijd: 44

Terug naar boven Go down

Re: juni 2009 - Pakket met verbandmiddelen voor Chiripaina

Bericht  Harriet op di 9 jun - 16:39

Harriet
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  johanna op di 9 jun - 21:21

heel leuk op zo te zien dat alles aangekomen is... nog fijner het idee dat ze weer honden en katten kunnen gaan helpen.. 34 schattig zo blij als de honden zijn met hun speeltjes...

johanna

Aantal berichten: 118
Leeftijd: 43

Terug naar boven Go down

Bericht  Harriet op wo 10 jun - 23:57

En nog leuker om te zien dat ze de donaties gelijk in gebruik nemen.
Ze gaven al aan er dringend behoefte er aan te hebben en het is echt fijn om te zien dat ze dankbaar gebruik er van maken.

Hier hebben we Isis.

Isis heeft wonden en ze behandelen dit met en desinfectineerd middel.

Fatima schreef: Ik stuur je foto's van Isis die dank zij jullie donaties de beste kans heeft om te herstellen en te genezen. De wonden behandelen we met een desinfecterend middel maar het herstel gaat heel moeizaam omdat we de wonden niet kunnen bedekken. De vliegen komen erop af en het moet eigelijk bedekt worden maar we hadden de middelen niet hiervoor.
Dankzij jullie donaties kunnen we nu haar wonden verbinden en regelmatig verschonen en ook Isis bedankt jullie uit het diepste van haar hart.
Sila en Chulo hebben ook wonden en zijn er iets erger aan toe dan Isis maar die zijn nu ook in staat om beter te herstellen.
Zodra ik tijd heb maak ik foto's van ze en ook van Adara want die is heel erg opgeknapt.
Heel veel dank voor alles.

Besos Fátima

Harriet
Admin

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Similar topics

Permissies van dit forum: